• 26 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8636
  •  GBP / BGN 2.3433
  •  CHF / BGN 2.0976
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Габриела Руменова: Трябва да има правна рамка, подобно на тази в други европейски държави

Габриела Руменова: Трябва да има правна рамка, подобно на тази в други европейски държави

/КРОСС/ Различни певици в последно време приковаха вниманието с това, че показват как се смърка енергиен прах, като това плашещо наподобява употребата на наркотици. Темата за рекламирането на вредни продукти и още повече рекламирането на вредни модели на поведение е важна. Може ли да бъде регулирана и регламентирана? Гост по темата в БНТ „Денят започва" беше Габриела Руменова от платформата "Ние, потребителите".

Да, защото виждаме, че в последните години вече и в България се използват популярни в социалните мрежи лица, популярни най-вече сред младите, подрастващите и други уязвими групи потребители, да рекламират продукти, услуги, включително това върви и с поведението на тези т.нар. инфлуенсъри или влиятелни личности. Много е важна и саморегулацията какво ще си позволи тази популярна личност да направи, но виждаме, че не може да се разчита само на това.

Според Руменова трябва да има правна рамка, подобно на тази в други европейски държави, специален закон за инфлуенсърите, който да регламентира правилата за осъществяване на тази дейност.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.