• 24 Окт 2024 |
  •  USD / BGN 1.8108
  •  GBP / BGN 2.3505
  •  CHF / BGN 2.0920
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

LG разкрива финансовите си резултати за третото тримесечие на 2024 г

LG разкрива финансовите си резултати за третото тримесечие на 2024 г
Компанията отчита най-високите приходи за трето тримесечие и задържа годишен ръст за четвърто поредно тримесечие

/КРОСС/ LG Electronics Inc. (LG) обяви днес своите консолидирани приходи за третото тримесечие на 2024 година в размер на 22,18 трилиона Корейски вона и оперативна печалба от 751,9 млрд. Корейски вона. Тези резултати отбелязват най-високите приходи за трето тримесечие, докато оперативната печалба се нарежда на четвърто място в историята на компанията.

Няколко външни фактора влиаят на третото тримесечие, включително продължително забавяне на възстановяването на пазарното търсене и продължаващите геополитически конфликти в световен мащаб. Тези предизвикателства водят до завишаване на доставките глобално, което допринася за повишаването на разходите.

Въпреки тези препядствия, LG успява да задържи годишния си ръст за четвърто поредно тримесечие с помощта на усъвършенстване на бизнес портфолиото си. Това включва трансформиране на бизнес методите и моделите и разширяване на B2B операциите. Тези усилия позволяват на LG частично да компенсира неизбежното повишаване на разходите, позволявайки на компанията да поддържа стабилна оперативна печалба, което е знак за запазване на силна фундаментална конкурентоспособност.

Гледайки напред, LG планира да продължи да ускорява своята бизнес трансформация чрез разширяването на абонаментите за домакински уреди, D2C продажби и продажбите на продукти в обем. В допълнение, компанията цели стабилен растеж на B2B сектора, докато разсширява бизнеса със съдържание и услуги, базирани на платформа.

LG Home Appliance & Air Solution Company генерира приходи за третото тримесечие в размер на 8,34 трилиона Корейски вона и оперативна печалба от 527,2 млрд. Корейски вона. В сравнение със същия период за предходната година, приходът регистрира ръст от 11,7%, а оперативната печалба - ръст от 5,5%. Въпреки предизвикателните външни условия, бизнесът на LG за домакински уреди надминава конкурентите си, потвърждавайки конкурентоспособността си от най-високо ниво. Дори със забавеното възстановяване на глобалното търсене на уреди, бързият растеж на абонаментния бизнес модел и B2B HVAC бизнеса води до разширяване на приходите. Въпреки че скокът на логистичните разходи през втората половина на годината значително влияе на оперативната печалба, компанията постигна резултати, надхвърлящи същия период на миналата година, благодарение на ръста на приходите и изключителната конкурентоспособност на производството.

През четвъртото тримесечие се очаква пазарните условия постепенно да се подобрят, както се вижда от подобренията на водещите икономически показатели в големите страни и намаленията на лихвените проценти. LG планира да диверсифицира своята гама домакински уреди и ценова стратегия, за да отговори на нарастващото търсене на нововъзникващите пазари, като същевременно разширява нови бизнеси като абонаменти и D2C продажби, за да поддържа растеж на приходите. Компанията ще продължи да се фокусира върху ефективни операции, предвид сезонното увеличение на маркетинговите разходи, за да осигури рентабилност.

LG Home Entertainment Company постига 3,75 трилиона Корейски вона приход за третото тримесечие и оперативна печалба от 49,4 млрд. Корейски вона. Приходът бележи ръст от 5,2% в сравнение със същия период на предходната година, благодарение на увеличените доставки в Европа - ключов пазар за OLED телевизорите. Въпреки че тежестта на разходите се увеличи значително поради рязкото покачване на цените на LCD панелите, продължаващият растеж на бизнеса с базирано на webOS съдържание и услуги минимизира въздействието върху общите печалби.

През четвъртото тримесечие се очаква пазарът на телевизори да отбележи лек ръст, предимно при продукти от базово ниво, в сравнение със същия период на миналата година. LG планира да реагира гъвкаво на промените в търсенето при пазара на телевизори, като същевременно ускорява растежа чрез разширяване на партньорствата си с webOS, за да увеличи потребителската си база.

LG Vehicle component Solutions Company отчита приходи за третото тримесечие в размер на 2,61 трилиона Корейски вона и оперативна печалба от 1,1 млрд. Корейски вона. Приходите се увеличават в стванение със същия период на миналата година, но отчитат лек спад спрямо изминалото тримесечие, поради затишие в търсенето на електрически автомобили (EV). Оперативната печалба бележи спад в резултат на увеличение разходите за развойна дейност за за осигуряване на технологията за софтуерно базирани превозни средства (SDV) и превантивни инвестиции за масово производство на поръчани обеми.

Очаква се пазарът през четвъртото тримесечие да запази тенденция на растеж спрямо същия период на миналата година и предходното тримесечие. Въпреки това се очаква растежът да се забави поради стагнацията на търсенето на електромобили. LG планира да се съсредоточи върху ръста на продажбите въз основа на своите осигурени натрупани поръчки и върху укрепването на пазарната позиция на основните си продукти, включително телематика, AVN и двигатели. Освен това компанията ще продължи да полага усилия за подобряване на ефективността в своите операции и ще се стреми към рентабилност.

LG Business Solutions Company отбелязва приходи за четвъртото тримесечие в размер на 1,40 трилиона Корейски вона и оперативна загуба от 76,9 млрд. Приходите бележат годишен ръст в следствие на увеличените продажби на стратегически продукти като гейминг монитори и LED табели, както и подсигуряването на мащабни B2B поръчки за PC продукти. Въпреки това обаче, оперативната загуба също се увеличава поради увличаването на цените на LCD панелите, повишените логистични разходи, засилена конкуренция и по-високи инвестиции в развиването на бизнеса вътре в компанията.

През четвъртото тримесечие се очаква търсенето на стратегически продуктови линии, включително монитори за игри и LED табели, да нарасне с двуцифрени числа в сравнение със същия период на миналата година. Освен това се очаква нарастващият интерес към компютрите с изкуствен интелект да повиши търсенето на първокласни лаптопи. Вследствие на това компанията планира да разшири продажбите на стратегически продукти и да се съсредоточи върху подобряване на рентабилността чрез ефективни операции.

Междувременно, след решение на борда миналия месец, LG реши да прекрати бизнеса си с батерии. В резултат на това, започвайки от отчета за печалбите за третото тримесечие, свързаните приходи и оперативна печалба ще се третират като преустановени дейности във финансовите отчети. Това също ще доведе до корекции в данните за минали приходи и оперативна печалба.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.