• 17 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7472
  •  GBP / BGN 2.3209
  •  CHF / BGN 2.0849
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

LG Обявява финансовите си резултати за първото тримесечие на 2025 година

LG Обявява финансовите си резултати за първото тримесечие на 2025 година
Компанията постига рекордни приходи за първо тримесечие, водени от балансиран растеж в категориите Home Appliance и B2B

/КРОСС/ LG Electronics Inc. (LG) обяви днес консолидирани приходи в размер 22.74 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 1.26 трлн. корейски вона за първото тримесечие на 2025 година. Тези резултати отбелязват най-високите приходи за първо тримесечие в историята на компанията, както и шеста поредна година, в която оперативната печалба надхвърля 1 трлн. през първото тримесечие. Добрите резултати се дължат на качествен ръст в ключови бизнес сектори, особено в B2B, не-хардуерните сегменти (като абонаменти и системата webOS), както и директни продажби към клиенти (D2C).

Vehicle solutions и HVAC - два ключови сектора за B2B стратегията на LG и за бъдещия растеж - регистрират рекордни за тримесечие приходи и оперативна печалба. Комбинираната оперативна печалба за Vehicle Solution Company и Eco Solution Company нараства с 37.2% спрямо предходната госина, а приходите - с 12.3%. 

Home Appliance Solution Company, флагшип бизнеса на LG и основен двигател на печалбата, също регистрира най-високите си приходи за тримесечие досега, продължавайки и своете глобално лидерство на пазара. Бизнесът претърпя значителна трансформация благодарение на иновативните си модели като абонаменти услуги и D2C продажби. Междувременно, сегментът за медии и развлечения също демонстрира силни резултати, водени от продължаващия растеж на базираната на webOS платформа за реклама и съдържание на LG.

LG Home Appliance Solution Company обяви приходи за първото тримесечие в размер на 6.70 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 644.6 млрд. корейски вона. В сравнение със същия период на изминалата година, приходите нарастват с 9.3%, поставяйки нови рекорди, а оперативната печалба нараства с 9.9%. Компанията продължава да поддържа своето пазарно лидерство, докато увеличава растежа на своите абонаменти и D2C продажби.

Гледайки към второто тримесечие, компанията очаква повишаване на несигурността в резултат на промяната на световните търговски политики и нарастващата пазарна конкуренция. За да отговори на тези предизвикателства, компанията ще разшири своето портфолио от нови продукти, докато задълбочава фокуса си върху абонаментите и онлайн бизнеса. Допълнителните приоритети включват фокусиране върху възможностите в B2B сектора, като вградени уреди и външни продажби на ключови компоненти като мотори и компресори. Насочените усилия към повишаване на рентабилността ще се центрират около повишаване на конкурентоспособността на разходите чрез оптимизиране на операционната ефективност. 

LG Media Entertainment Solution Company обявява приходи за първото тримесечие в размер на 4.95 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 4.9 млрд. корейски вона. Докато търсенето на телевизори остава слабо, ръстът в базираните на webOS услуги за реклама и съдържание допринесе в по-голяма степен за резултатите. Приходите остават сравними с предходната година, въпреки че рентабилността се повлиява от повишаването на цените на LCD панелите и по-високите разходи за маркетинг. 

През второто тримесечие компанията ще се стреми да създаде синергия в бизнеса си с дисплеи, включително телевизорите, търговските дисплеи и IT продуктите като лаптопи и монитори. Докато пазарът се възстановява бавно, компанията ще наблегне на рентабилността, частично чрез примиум продуктите си. Разширяващия се бизнес с webOS-базираната платформа ще цели повишаване на географския обхват и портфолио от продукти, докато насърчава стратегическите партньорства със създатели на съдържание, за да задържи ръста си. 

Vehicle Solution Company регистрира най-високите си приходи за първо тримесечи и оперативна печалба досега, с приходи в размер на 2.84 трлн. корейски вона и оперативна печалба в размер на 125.1 млрд. корейски вона. Ръстът продължава да се дължи на солидния обем поръчки, възлизащ на 100 трлн. корейски вона. Забележително е подобряването на рентабилността в бизнеса с информационно-развлекателни системи в автомобилите, където дялът на примиум продуктите нараства устойчиво. През второто тримесечие, компанията цели да задържи ръста на приходите и да засили структурата на приходите, като увеличи продажбите на продукти с висока стойност, оптимизира операциите в EV бизнеса и подобри ефективността на ресурсите. 

LG Eco Solution Company също постига рекордно високи приходи и оперативна печалба. Приходите през първото тримесечие достигат 3.05 трлн. корейски вона, с оперативна печалба от 406.7 млрд. корейски вона, което води до висок оперативен марж от 13.3%. Приходите нарастват с 18% спрямо предходната година, а оперативната печалба - с 21.2%. От началото на 2025, LG управлява своя HVAC бизнес като независимо звено, като забележимият ръст на резултатите се дължи на ефективното разпределение на ресурсите и организационната структура, ориентирана към B2B.

Наред с Vehicle Solution Company, Eco Solution Company служи като основен двигател на B2B растежа на LG. През второто тримесечие компанията ще се стреми да разшири продажбите на нови HVAC продукти и да осигури договори за търговски климатици на развиващите се пазари. Тя, също така, планира да се насочи към мащабни промишлени проекти и проекти за производство на енергия - включително центрове за данни с изкуствен интелект - като използва своите решения за свръхголеми чилъри.

 

За LG Electronics, Inc.

LG Electronics е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен човешки ресурс от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на  LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions - са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. LG е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове като LG SIGNATURE и LG ThinQ, познати по целия свят. За повече информация относно LG Electronics, моля, посетете www.LGnewsroom.com.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.