- 20 Окт 2024 |
- USD / BGN 1.8031
- GBP / BGN 2.3518
- CHF / BGN 2.0805
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 7°C
Българският туристически съюз и Yettel запознаха ученици с дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта
14 Октомври 2024 | 16:46
/КРОСС/ Близо 600 ученици от София се включиха в традиционния поход до Черни връх, организиран от Българския туристически съюз (БТС) и Столична община с подкрепатa на Yettel. По време на събитието младежите се запознаха с дигиталната версия на движението „Опознай България - 100 национални туристически обекта", дело на БТС и Yettel, и участваха в игра за тематични награди.
Целта на мероприятието е да популяризира природните и културно-историческите забележителности в България, както и да повиши образованието и базовите умения на децата за туризма сред природата, насърчвайки активния начин на живот сред младото поколение.
Участниците в похода бяха приветствани от председателя на БТС Венцислав Венев пред хижа „Алеко", където бяха раздадени почетните значки и грамоти на Юношеския туристически съюз и започна изкачването на Черни връх. Децата се запознаха отблизо с дигиталната версия на Националното движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта", която позволява събирането на виртуални печати от посетените обекти като алтернативна версия на традиционните печати върху хартия. Най-активните младежи веднага изтеглиха приложението на своите мобилни устройства и сканираха QR кода на хижа „Алеко" - обект №74 от списъка. Част от учениците поканиха и свои приятели да се присъединят към приложението и така получиха шанс да участват в томболата.
Приложението на Yettel е безплатно и достъпно за потребителите на всички мобилни оператори в страната. То събира най-важната и полезна информация за посетителите, като за някои обекти представя завладяващо видео и аудиосъдържание, което прави забележителностите на България по-достъпни и разбираеми. Yettel въведе и серия от тематични предизвикателства като „Турист" и „Софиянец", с които насърчава потребителите да събират все повече печати, отключвайки различни постижения, а участниците получават значки и специални награди при достигане на определена цел. Проектът продължава да се развива, като непрекъснато обогатява функционалностите и съдържанието, които предлага.
За Yettel:
Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има има над 1900 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.
За Българския туристически съюз:
Българският туристически съюз е доброволно, независимо, непартийно и неправителствено движение за насърчаване на различни форми на социалния туризъм и активния отдих с над 128-годишна история. Националното движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта" е създадено по инициатива на БТС през 1966 г. и е без аналог в България и чужбина. С годините движението се утвърждава като успешен пример за популяризиране на най-значимите културно-исторически и природни обекти у нас. Всяко посещение на регистрираните обекти се удостоверява с печат или марка в туристическата книжка, издадена от Българския туристически съюз. Ежегодно над 20 хиляди български и чуждестранни туристи се сдобиват със своите туристически книжки, а днес притежатели на „златни значки" у нас са над 8900 души.