- 26 Дек 2024 |
- USD / BGN 1.8819
- GBP / BGN 2.3566
- CHF / BGN 2.0949
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 0°C
Yettel и БТС с пет отличия от IAB MIXX Awards 2024 за дигитализацията на 100-те национални туристически обекта
20 Май 2024 | 10:46
/КРОСС/ Yettel и БТС с пет отличия от IAB MIXX Awards 2024 за дигитализацията на 100-те национални туристически обекта
София, 20.05.2024 г. Проектът за дигитализация на Национално движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта" на Yettel и Български туристически съюз спечели пет награди от IAB MIXX Awards 2024. Годишната церемония на IAB MIXX Awards се проведе в Planet Schwarz Tech Theater и отличи най-добрите дигитани кампании в 20 категории. Журито на конкурса се състоеше от български и чуждестранни професионалисти в сферата на комуникациите, маркетинга и рекламата.
Българския туристически съюз (БТС) и Yettel дигитализираха 100-те национални туристически обекта през есента на миналата година и пренесоха хартиената книжка в телефона - в приложението на Yettel, което е отворено за всички потребители, без значение дали са клиенти на оператора. Чрез него потребителите могат да събират виртуални печати от обектите и да се запознаят със значими за страната ни забележителности по един модерен и дигитален начин.
В дигиталната версия на 100-те туристически обекта могат да бъдат открити профилите на всички 176 обекта, част от Движението, които предоставят важна и полезна информация за посетителите като локация, работно време и др. В профилите на част от обектите са добавени и любопитни аудиоразкази, както и впечатляващи видеоистории.
Кампанията се реализира в партньорство с творческата агенция guts&brainsDDB и се стреми да направи 100-те туристически обекта по-атрактивни и достъпни, особено за младите потребители, които разчитат на дигиталните технологии, за да общуват и да се забавляват. Проектът е дългосрочен и телекомуникационният оператор, в партньорство с БТС, постепенно ще добавя нови интерактивни функции в своето приложение, които да увеличат интереса към културно-историческото наследство на страната.
Инициативата на Yettel и БТС спечели награди в пет категории на IAB MIXX Awards 2024 - първо място в Digital Craft, второ място в Best Integrated Campaign и трето място в Lead generation campaign, Creative Effectiveness и UX/UI Journey design & experience. Това е поредно признание на кампанията, след като тя бе отличена със специална награда за иновация в туризма от Министерството на туризма, приз за „Интелигентна туристическа дестинация" от SMARTOURISM.BG и второ място в категория „Специално събитие или лансиране" на BAPRA Bright Awards 2024.
За Yettel:
Yettel България е телекомуникационна компания, част от PPF Group, която свързва над 3 милиона потребители с хора, технологии и бизнеси. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.
През своята над 20-годишна история на българския пазар компанията успешно се утвърждава като пионер в областта на мобилните мрежи, като става първият български телекомуникационен оператор със седем последователни Best in Test сертификата за най-добра мрежа, присъдени от международната организация за сравнителен анализ umlaut, част от Accenture.
Компанията има над 1900 служители, разполага с търговска мрежа от над 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на България.
За повече информация, моля, посетете yettel.bg.