-
11 Апр 2025 |
USD / BGN 1.7649
GBP / BGN 2.2807
CHF / BGN 2.1033
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
С началото на великденските пости Lidl намалява трайно цените на 15 веган и вегетариански продуктa с до 38%

14 Март 2024 | 15:16

/КРОСС/ Великденските пости бележат началото на трайно намаление с до 38% на цените на 15 веган и вегетариански продукта в магазините на Lidl в цялата страна. Така цената им става идентична с цената на техните конвенционални алтернативи като част от ангажимента на компанията в подкрепа на осъзнатото хранене. По този начин Lidl дава възможност на всички, които искат да се хранят здравословно и устойчиво, да го правят, без да се налага да отделят повече средства отколкото за стандартни продукти.
Още от 18 март потребителите ще имат възможност да се възползват от специалното намаление на зеленчуковия пастет, който ще струва само 0,79 лв. Любителите на бургерите, които са решили да постят, могат да закупят за 4,49 лв. веган алтернатива, която е на основата на соя, моркови и печурки, а цената на класическия веган бургер ще бъде намалена на 3,39 лв.
Значително намаление ще има и при напитките с марка Vemondo, които вече ще се предлагат на цена от 2,59 лв. Всички веган йогурти също ще бъдат трайно намалени от 18 март - в това число веган йогурт с три плодови вкуса, класически кокосов и соев.
Развитието на асортимента от собствената марка Vemondo е част от стратегията на Lidl в подкрепа на осъзнатото хранене, като по този начин смарт дискаунтърът предлага на своите клиенти по-голям избор от висококачествени продукти без лактоза, без глутен, както и веган специалитети. Продуктите Vemondo са качествена хранителна алтернатива за веганите и вегетарианците и са подходящ избор за всички, които спазват специфичен хранителен режим или просто желаят да разнообразят храненето си.
В началото на годината Lidl постави началото на обществен и дългосрочен разговор по темата за устойчивото и здравословно хранене под наслов #ХраненеСмисъл. Основната цел на кампанията е да популяризира осъзнатото хранене, а именно това, което е здравословно за нас и с грижа към планетата. В рамките на своята Политика за осъзнато хранене ритейлърът се ангажира да увеличи растителния и пълнозърнестия си асортимент, като предложи на клиентите си оптимална гама от продукти за по-осъзнат и устойчив начин на живот.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
10 Април 2025 | 23:03
WorkIn Stara Zagora среща над 30 компании с няколкостотин души в активна възраст, готови за нова кариера10 Април 2025 | 22:32
Зам.- министър Таня Михайлова даде старт на кампания за пътна безопасност сред гимназистите10 Април 2025 | 22:02
„БЪЛГАРИЯ НЯМА ДЕЦА ЗА УБИВАНЕ“ – протест в София в подкрепа на Телиш на 12 април от 10:00 ч.10 Април 2025 | 21:17
Близки на родилката от Ямбол: Загубихме бебенцето и без малко да загубим Ели, измиха си ръцете10 Април 2025 | 17:59
20-годишен студент по медицина загина, отивайки на лекции. Близките излизат на протестПОЛИТИКА