• 23 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.8784
  •  GBP / BGN 2.3506
  •  CHF / BGN 2.1094
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Ресторант във Верона насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят

Ресторант във Верона насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят

/КРОСС/ В сърцето на Верона отвори врати ресторант, който се обяви против използването на мобилни телефони и насърчава клиентите си да се откажат от технологиите, докато се хранят. А стимулът е безплатната бутилка вино - комплимент от заведението.

Концепцията #DigitalDetox е формат, при който клиентите могат да изберат да се откажат от технологиите, докато се наслаждават на приятелски момент заедно. Всяка двойка получава по една бутилка вино безплатно, а в случай на групи офертата се променя на една бутилка на четирима души, се казва на уебсайта на ресторанта.

Според Анджело Лела, собственик на заведението, технологиите се превръщат в проблем. „Няма нужда да гледате телефона си на всеки пет секунди, но за много хора тези устройства са като наркотик. По този начин те имат възможност да я оставят настрана и да пият хубаво вино", смята той.

Посетителите на ресторанта имат възможност да оставят настрана телефона си, който се поставя в собствена кутия, под ключ, на входа. След това те показват ключа на сервитьора, който им сервира бутилката вино.

Рецензиите също са под лозунга за дигитална детоксикация - клиентите могат да напишат отзив за своето ястие, но на лист, който оставят в кутията. На тези, които оставят най-възторженото мнение, се предлага ястие при следващото им посещение.

Забраната за използване на смартфони е широко разпространена по света, особено характерна за изисканите ресторанти в Токио, Ню Йорк и Сидни, а мотивацията се крие в създаването на шикозна атмосфера.

Ограничаването на използването на смартфони запазва елегантността на атмосферата, а целта е да се разграничи от популярните и шумни ресторанти за бързо хранене.

Друга причина е икономическа - клиентът губи време или като прави снимки на сервираните ястия, за да ги публикува в социалните мрежи, или като прекъсва консумацията на ястието, за да отговори на съобщение или телефонно обаждане.

Времето за почистване на масата за чакащия на опашка клиент става по-дълго и това причинява икономически щети на ресторантьора.

бТВ, „Тази неделя"

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.