• 12 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.7967
  •  GBP / BGN 2.3262
  •  CHF / BGN 2.0333
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Електрифицираните коли формират 36% от световните продажби на Volvo

Електрифицираните коли формират 36% от световните продажби на Volvo

/КРОСС/ Volvo обяви, че световните продажби на марката през януари 2024 година са се увеличили за 17-ти пореден месец и са достигнали ниво от 53 402 единици или с 10% повече в сравнение със същия месец на 2023-а.

От Volvo анонсират, че реализацията на марката в Европа се е увеличила с 8% до 23 141 единици, 13 830 от които (+8%) са били представители на електрифицираното Recharge (зареждаеми PHEV хибриди и 100% електрически коли). 7471 от продадените Recharge автомобили пък са били с изцяло електрическа задвижваща система (+40%).

Общата реализация в световен мащаб на Recharge семейството на Volvo е на ниво от 19 171 единици (-3%). 9226 (+17%) от тях са били изцяло електрически, а 2297 са били представители на изцяло новия електромобил EX30.

От Volvo посочват, че Recharge генерира 36% от общите продажби на марката, а участието на изцяло електрическите е 17%.

Най-продаваната кола на Volvo през януари 2024 година е XC60 с 18 011 реализирани единици, след което се подреждат XC40 с 12 628 и XC90 с 8167. 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.