-
11 Апр 2025 |
USD / BGN 1.7649
GBP / BGN 2.2807
CHF / BGN 2.1033
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Кампания за AI и хората спечели първо място в годишните награди за Employer branding на b2b media

18 Февруари 2025 | 11:46

/КРОСС/ Кампанията на Yettel „Супер хора. Супер технологии" спечели първо място в категорията Employer branding проект на годишните награди Employer Branding Awards 2025, организирани от b2b Media.
Миналата година телекомът преобрази свои служители с помощта на изкуствения интелект. Заедно с творческата агенция guts&brainsDDB, от компанията създадоха дигитални аватари на 35 свои служители с AI-базирано приложение. Техните образи станаха основа на рекламната визия, а креативната концепция даде и слогана на кампанията - „Супер хора. Супер технологии".
По този начин Yettel насочи вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и които ежедневно работят с най-новите технологии, участват в тяхното разработване и се развиват заедно с тях. Рекламната кампания се разгърна в различни канали, като достигна до над 2 милиона души.
Впоследствие Yettel я надгради, като стартира и подкаст поредица в Youtube под надслов „Супер хора. Супер подкаст". В четири епизода служители на телекома дискутираха актуални работодателски теми като изкуствения интелект, различните поколения на работното място и др.
Yettel бе отличен и в категорията „Многообразие и приобщаване" за дългогодишната си програма „Рамо до рамо" и обученията си по неосъзнати предразсъдъци.
През изминалата година „Рамо до рамо" отбеляза своята десета годишнина. Програмата подкрепя професионалното развитие и социалната интеграция на хората с увреждания, като в рамките на две години участниците работят по конкретен проект в избрана от тях област, минават през специализирано обучение и стават пълноправна част от екипа. От старта на програмата през 2015 г. досега в нея са участвали общо 40 души, част от които продължават развитието си в Yettel и след нейното приключване.
Като част от политиките си за многообразие, равнопоставеност и приобщаване, Yettel провежда и вътрешни обучения по темата за неосъзнатите предразсъдъци. Към момента 100% от HR екипа и висшия мениджмънт, както и 90% от всички ръководители са минали през подобни обучения. Целта им не е да премахнат предразсъдъците, а да помогнат на служителите да ги осъзнаят, за да не позволяват да влияят неблагоприятно върху решенията, които взимат.
За Yettel:
Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.
В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.
Yettel България е първият и единствен до момента телеком у нас, сертифициран с престижния сертификат Top Employer за високото качество на своите работодателски практики и политики. В основата им стои грижата за служителите, които имат свободата да бъдат себе си, да се развиват и да допринасят за реална промяна със своята работа.
За повече информация: Yettel.bg.
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
10 Април 2025 | 23:03
WorkIn Stara Zagora среща над 30 компании с няколкостотин души в активна възраст, готови за нова кариера10 Април 2025 | 22:32
Зам.- министър Таня Михайлова даде старт на кампания за пътна безопасност сред гимназистите10 Април 2025 | 22:02
„БЪЛГАРИЯ НЯМА ДЕЦА ЗА УБИВАНЕ“ – протест в София в подкрепа на Телиш на 12 април от 10:00 ч.10 Април 2025 | 21:17
Близки на родилката от Ямбол: Загубихме бебенцето и без малко да загубим Ели, измиха си ръцете10 Април 2025 | 17:59
20-годишен студент по медицина загина, отивайки на лекции. Близките излизат на протестПОЛИТИКА