• 14 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7441
  •  GBP / BGN 2.3242
  •  CHF / BGN 2.0829
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания

Изкуственият интелект преобрази служители на Yettel в нова рекламна кампания
Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ телекомът представя служителите си чрез техни дигитални аватари

/КРОСС/ Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото „Супер хора. Супер технологии" тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология - изкуственият интелект.

С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна - от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит - от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.

С кампанията „Супер хора. Супер технологии" Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.

„Това е начин да кажем „Благодаря!" на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях", казва Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel.

Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция - guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд - да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.

Умишлено едно прозорче във визията остава празно - готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.

През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали - социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.

В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов „Top Employer се става само с топ колеги", телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.

И до днес Yettel е единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.