• 01 Ноем 2024 |
  •  USD / BGN 1.7973
  •  GBP / BGN 2.3352
  •  CHF / BGN 2.0780
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Образователните инициативи на Yettel бяха отличени в конкурса на PwC „ESG Awards“

Образователните инициативи на Yettel бяха отличени в конкурса на PwC „ESG Awards“
През 2023 г. компанията ангажира над 2,9 млн. души по темата за устойчивото развитие

/КРОСС/  Yettel спечели наградата за „Образователна кампания" в конкурса „ESG Awards", организиран от PwC България. Отличието е за зелените инициативи на телекома, които популяризират устойчивото развитие и повишават осведомеността по ключови теми като рециклиране, кръгова икономика и електронни отпадъци. Признанието е поредното доказателство за ключовата роля на компанията да насърчава знанието и ангажираността по важни въпроси, свързани с опазването на околната среда и по-устойчивото бъдеще. 

Конкурсът на PwC България се провежда за трета поредна година. Неговата цел е да отличи компаниите, които развиват успешни ESG стратегии, иновации, образователни кампании и проекти, като представя и поощрява добрите примери от различните сфери на бизнеса. В тазгодишното издание се включиха близо 50 компании от 14 индустрии с общо 70 кандидатури. Те се състезаваха в четирите категории - „Стратегия", „Иновации", „Образователна програма" и „Лидер в устойчивото развитие". „ESG Awards" 2024 се организира в партньорство със СУ „Св. Климент Охридски" и Центъра за устойчиви финанси и енергетика.

Образователните кампании на Yettel, свързани с устойчивото развитие, са важна част от ESG стратегията на телекома. В нея компанията си поставя за цел всяка година да ангажира 2,5 млн. души относно отговорното потребление и устойчивия начин на живот и така да направи тези теми по-достъпни и разпознаваеми сред хората. През 2023 г. Yettel достигна до над 2,9 души или почти половината от населението на България, като за втора поредна година дори надмина собствената си цел. Постижението е резултат от редица информационни и рекламни кампании, както и програми за насърчаване на рециклирането на стари електронни устройства.

Сред най-емблематичните инициативи на телекома е „РЕЦИКЛАТОРЪТ на Yettel". Интерактивната инсталация разказва по разбираем и ангажиращ начин последствията от замърсяването с електронни отпадъци, като обръща особено внимание на действията, които може да предприеме всеки човек, за да ограничи негативния ефект за природата. С помощта на изкуството, мобилната инсталация във формата на огромно шкафче привлича любознателните посетители, които искат да научат за пътя на устройствата - от добива на материалите, вложени в тях, през производството и веригата за дистрибуция до ръцете на потребителите, както и как може да завърши животът им след като излязат от употреба. Въздействащата 270-градусова прожекция разказва за принципите на кръговата икономика и „превежда" на достъпен език ползите от рециклирането. 

Цветният куб посети няколко локации в София и Пловдив, където подкани хората да предадат старите си устройства за рециклиране в специални чекмеджета за събиране на електронен отпадък. Само за 4 месеца инсталацията успя да събере над 1000 кг електронни отпадъци и да достигне до над 200 000 души с посланията си за отговорна употреба на технологиите.

Данните от скорошно проучване на Yettel показват също и ръст на информираността по темата през 2024 г. - вече 79% от потребителите са наясно, че сред мобилните оператори има такива, които събират и рециклират стари устройства при 65% през 2022 г. Положителните тенденции се подкрепят и от желанието на хората да рециклират неработещата техника - 69% от участвалите в анкетата заявяват готовността си да започнат да го правят в бъдеще.

За Yettel:

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

През 2022 г. Yettel обяви своята дългосрочна Стратегия за устойчиво развитие. С нея телекомът си поставя ясни и измерими цели в четири ключови области - околна среда, хора, технологии за устойчиво бъдеще и управление, основано на почтеност и прозрачност. За отчитането на годишните резултати компанията следва световно признати стандарти за докладване на Global Reporting Initiative (GRI).

Повече информация за Стратегията за устойчиво развитие и годишните доклади на Yettel България: https://www.yettel.bg/bg/sustainability-at-yettel

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.