• 29 Септ 2024 |
  •  USD / BGN 1.7529
  •  GBP / BGN 2.3469
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Почти 2000 души тренираха на плажа с кампанията на Yettel „Смарт спорт“

Почти 2000 души тренираха на плажа с кампанията на Yettel „Смарт спорт“
За трета поредна година телекомът насърчава активния начин на живот чрез разнообразни предизвикателства на Черноморието

/КРОСС/ Почти двойно повече участници спрямо 2023 г. се включиха в тазгодишното издание на инициативата на Yettel „Смарт спорт". Кампанията успя да привлече над 1900 души на три от най-посещаваните плажове в България - Смокиня, къмпинг Градина и Централен плаж Варна. Програмата, която се провежда за трета поредна година, събра ентусиасти, желаещи да се включат в групови и индивидуални тренировки, както и да тестват нови технологии.

Yettel „Смарт спорт" предложи на участниците уникалната възможност да се запознаят с различни смарт устройства и спортни аксесоари, които можеха да „закупят" само с токени, спечелени от време, прекарано в тренировки. Плаж Смокиня се отличи като най-популярна локация с повече от 750 спортуващи, следван от къмпинг Градина с над 650 ентусиасти и Централният плаж във Варна с около 500 активни участници.

Всички те получиха възможността да тестват смарт часовници и фитнес гривни, а накрая те бяха наградени с аксесоарите, които използваха по време на сесиите. Всеки от спортуващите автоматично се класира и за участие в голямата томбола, с която във всеки от дните бяха раздадени по 6 смарт часовника. Хората, показали най-добри резултати - най-много изгорени калории или направени крачки - получиха допълнителни плажни аксесоари като награда за старанието си.

Голяма част от участниците изразиха желание да продължат да тренират и да използват смарт устройствата в ежедневието си и след края на кампанията - доказателство за нарастващия интерес към активния начин на живот и смарт технологиите.

Кампанията на Yettel в подкрепа на движението и активния начин на живот стартира през 2022 г., като нейната цел е с помощта на модерните технологии все повече хора да направят смело и уверено първите си крачки към по-здравословен живот. В резултат на успеха на тазгодишното издание телекомът планира да разшири обхвата на турнето през 2025 година, като добави нови локации, за да привлече още повече участници.


За Yettel

Yettel България е телекомуникационна компания, част от PPF Group, която свързва над 3 милиона потребители с хора, технологии и бизнеси. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

През своята над 20-годишна история на българския пазар компанията успешно се утвърждава като пионер в областта на мобилните мрежи, като става първият български телекомуникационен оператор със седем последователни Best in Test сертификата за най-добра мрежа, присъдени от международната организация за сравнителен анализ umlaut, част от Accenture.

Компанията има над 1900 служители, разполага с търговска мрежа от над 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на България.
За повече информация, моля, посетете yettel.bg.


Yettel България
Отдел „Корпоративни комуникации"
0890 241 696
pr@yettel.bg

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.