• 13 Март 2025 |
  •  USD / BGN 1.8059
  •  GBP / BGN 2.3345
  •  CHF / BGN 2.0418
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Мобилното приложение на Yettel с най-висока оценка сред апликациите на телекомите в България

Мобилното приложение на Yettel с най-висока оценка сред апликациите на телекомите в България

/КРОСС/ Mобилното приложение на Yettel се нарежда на първо място* сред апликациите на трите телекома в България със средна оценка от 4.5 звезди в Google Play Store и 4.4 звезди в Apple App Store. Впечатляващият резултат за Yettel App е базиран на реални оценки в двата основни магазина за приложения - Google Play Store (над 70 000 ревюта) и Apple App Store (над 22 000 ревюта).

„Приложението Yettel e ключов елемент от нашата стратегия за дигитална трансформация и амбицията ни да дадем възможност на клиента да прави всичко при нас и онлайн. Този резултат доказва, че клиентите оценяват високо удобството и практичността, които Yettel App дава", коментира Стефан Димитров, директор „Дигитални продажби и маркетинг" в Yettel. „Тази година ще надградим клиентското преживяване, като добавим нови функционалности и затвърдим приложението като цялостна дигитална платформа, в която клиентите се информират, забавляват и управляват лесно и бързо своите услуги."

С повече от 1.5 млн. сваляния и над 90 000 ревюта в Google Play Store и Apple App Store, приложението на Yettel се превърна в най-предпочитаното от клиентите. То е нещо повече от инструмент за обслужване и събира на едно място всичко - от управлението на абонаментен план и плащане на сметки до широка палитра от дигитални услуги. Миналата година Yettel въведе изцяло нов дизайн на началния екран на мобилното приложение, с което улесни достъпа до най-използваните и важни за клиентите функции. Потребителите вече могат да проследяват своето потребление, да персонализират услугите си, да печелят награди и дори да стартират процес по пренос на мобилния си номер от друг оператор с няколко клика.

Приложението на Yettel е нещо повече от инструмент за управление на услугите, осигурявайки на клиентите удобство и достъп до ексклузивни предимства.

Със „Защита на профила" абонатите на телекома могат да проверят дали личните им данни са били компрометирани в миналото и да получават известия при бъдещ неоторизиран достъп.

Поддържането на устройствата в най-добра форма е лесно с функцията „Смартфон диагностика", която предлага дистанционна проверка на състоянието - дори за клиенти, които не са клиенти на Yettel.

Играта „Петък с Yettel" дава възможност на клиентите да печелят допълнителни мегабайти и ексклузивни отстъпки от водещи марки всяка седмица.

За любителите на дигиталните забавления приложението осигурява достъп до премиум видео и аудио съдържание с услуги като MAX, Storytel, SkyShowtime, Deezer и др.

В партньорство с Българския туристически съюз, Yettel дигитализира инициативата „Опознай България - 100 национални туристически обекта", с която потребителите могат да събират печати и научават интересни факти за забележителностите в страната директно в приложението. С тази стъпка операторът стана и първият у нас, който отвори достъпа до приложението си за всички, независимо от техния доставчик.

Още през 2020 г. Yettel стана и първият телеком, който предложи на клиентите си възможността да сменят абонаментния си план изцяло дигитално в приложението, без да е необходимо да подписват договор на хартия и да чакат куриер на адрес.

Като част от своята стратегия за дигитална трансформация, Yettel обяви амбициозната си цел да се превърне в първия изцяло дигитализиран телеком в България. Амбицията на оператора е всичко, което клиентът в момента може да направи във физически обект, да може да се случва и изцяло онлайн.

*Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към януари 2025 г.

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа.

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от
населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

За повече информация: Yettel.bg.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.