-
08 Май 2025 |
USD / BGN 1.7217
GBP / BGN 2.2980
CHF / BGN 2.0898
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C
Нетера подобри системата си за мониторинг на клиентските услуги

18 Февруари 2025 | 19:07

/КРОСС/ Нетера въведе значително подобрение в системата си за наблюдение на услугите за свързаност на своите клиенти, като разшири глобалното си присъствие на мониторингови точки.
Компанията внедри нова система за наблюдение, която осигурява по-ясна картина за състоянието на така наречените офнет услуги и позволява по-ефективна диагностика и поддръжка.
„В някои части на света предоставяме услуги за свързаност като „Гарантиран интернет" чрез различни поддоставчици и не можем да ги управляваме директно. Това създава предизвикателства при идентифицирането на проблеми, тъй като клиентът може да съобщи за прекъсване, а поддоставчикът да твърди, че всичко е наред. За да имаме по-добър контрол, разширихме системата си за наблюдение в различни точки по света, включително в Австралия, САЩ, Мексико, Индия и Сингапур", обяснява Павел Марчев, оперативен ръководител на техническия отдел в Нетера.
Новата система позволява клиентските услуги да се наблюдават от по-близка географска точка. Така по-точно могат да се диагностицират потенциални проблеми като загуба на пакети и времезакъснение (Roundtrip Delay). Подобрението улеснява анализирането на исторически данни, което от своя страна спомага за по-прецизна реакция при инциденти и оптимизиране на услугите.
Освен разширението на мониторинговата инфраструктура, Нетера подобри и интерфейса на системата, като въведе лесни за анализиране графики, които показват динамиката на загубите и времезакъсненията. Освен това, благодарение на новата интеграция с инвентори системата на компанията, всяка нова услуга автоматично се добавя към мониторинга при нейното активиране, което значително намалява времето за конфигуриране.
Друго ключово предимство на новата система е възможността за бързо разгръщане на нови мониторингови точки. „Сега можем да вдигнем нова точка за по-малко от час, което прави реакцията ни още по-динамична и гъвкава", допълва Павел Марчев. „Така не само подобряваме качеството на нашите услуги, но и даваме на клиентите по-голяма прозрачност относно работата на техните свързаности."
С тези подобрения Нетера затвърждава ангажимента си към високото качество на предоставяните услуги и повишава ефективността на поддръжката за своите клиенти по целия свят.
За Нетера
Нетера е глобален доставчик на телекомуникационни услуги, отличен с наградата „Най-добър доставчик на свързаност в Централна и Източна Европа за 2023 г. и 2024 г." от Capacity Global Connectivity Awards. Компанията притежава и управлява четири центъра за данни и глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 75 страни.
Девет от 10-те най-големи телекомуникационни компании в света и близо 1000 глобални предприятия се доверяват на Нетера, което затвърждава позицията й на лидер в индустрията. Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света.
Портфолиото от услуги на Нетера включва:
- Бърз и сигурен интернет достъп за бизнеса с поддръжка 24/7
- Дейта център услуги в 4 собствени центъра за данни, клас Tier III - sdc.bg
- Управлявани ИТ услуги, сървъри под наем и гъвкави облачни услуги - Neterra.Cloud
- Защита от DDoS атаки
- Глобална платформа за обмен на данни - NetIX.net
- Сателитни услуги - София и Тракия телепорт
- IPTV и платформа за разпространение на аудио-видео съдържание - Neterra.TV
- GPS система за проследяване на превозни средства - NetFleet.bg
-
ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
07 Май 2025 | 20:56
Заместник-районният прокурор на Благоевград Елица Калпачка е новият председател на Асоциацията на прокурорите в България07 Май 2025 | 19:40
Община Стара Загора подкрепя късометражен филм с участието на Мария Бакалова и с послание срещу войната на пътяПОЛИТИКА