• 08 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7217
  •  GBP / BGN 2.2980
  •  CHF / BGN 2.0898
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Нетера подобри системата си за мониторинг на клиентските услуги

Нетера подобри системата си за мониторинг на клиентските услуги
По-прецизно наблюдение и по-бърза реакция при проблеми благодарение на разширена глобална мониторингова инфраструктура

/КРОСС/ Нетера въведе значително подобрение в системата си за наблюдение на услугите за свързаност на своите клиенти, като разшири глобалното си присъствие на мониторингови точки. 

Компанията внедри нова система за наблюдение, която осигурява по-ясна картина за състоянието на така наречените офнет услуги и позволява по-ефективна диагностика и поддръжка.

„В някои части на света предоставяме услуги за свързаност като „Гарантиран интернет" чрез различни поддоставчици и не можем да ги управляваме директно. Това създава предизвикателства при идентифицирането на проблеми, тъй като клиентът може да съобщи за прекъсване, а поддоставчикът да твърди, че всичко е наред. За да имаме по-добър контрол, разширихме системата си за наблюдение в различни точки по света, включително в Австралия, САЩ, Мексико, Индия и Сингапур", обяснява Павел Марчев, оперативен ръководител на техническия отдел в Нетера.

Новата система позволява клиентските услуги да се наблюдават от по-близка географска точка. Така по-точно могат да се диагностицират потенциални проблеми като загуба на пакети и времезакъснение (Roundtrip Delay). Подобрението улеснява анализирането на исторически данни, което от своя страна спомага за по-прецизна реакция при инциденти и оптимизиране на услугите.

Освен разширението на мониторинговата инфраструктура, Нетера подобри и интерфейса на системата, като въведе лесни за анализиране графики, които показват динамиката на загубите и времезакъсненията. Освен това, благодарение на новата интеграция с инвентори системата на компанията, всяка нова услуга автоматично се добавя към мониторинга при нейното активиране, което значително намалява времето за конфигуриране.

Друго ключово предимство на новата система е възможността за бързо разгръщане на нови мониторингови точки. „Сега можем да вдигнем нова точка за по-малко от час, което прави реакцията ни още по-динамична и гъвкава", допълва Павел Марчев. „Така не само подобряваме качеството на нашите услуги, но и даваме на клиентите по-голяма прозрачност относно работата на техните свързаности."

С тези подобрения Нетера затвърждава ангажимента си към високото качество на предоставяните услуги и повишава ефективността на поддръжката за своите клиенти по целия свят.

За Нетера 

Нетера е глобален доставчик на телекомуникационни услуги, отличен с наградата „Най-добър доставчик на свързаност в Централна и Източна Европа за 2023 г. и 2024 г." от Capacity Global Connectivity Awards. Компанията притежава и управлява четири центъра за данни и глобална мрежа с над 220 точки на присъствие в повече от 75 страни. 

Девет от 10-те най-големи телекомуникационни компании в света и близо 1000 глобални предприятия се доверяват на Нетера, което затвърждава позицията й на лидер в индустрията. Общият показател за удовлетвореност на клиентите на Нетера (CSAT) е 88%, което е рекордна стойност за сектора на телекомуникациите, а 71% от клиентите на Нетера биха препоръчали услугите ѝ на свои колеги или бизнес партньори (Net Promoter Score), което поставя компанията в Топ 1% от най-добрите телекоми в света. 

 

Портфолиото от услуги на Нетера включва: 

 

  • Бърз и сигурен интернет достъп за бизнеса с поддръжка 24/7

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.